Колір
При офсетного друку допустиме відхилення до 10% (норма для офсетного обладнання).
Якщо в макеті світле обличчя і темний оборот -  можливо фізичне забруднення. Якщо сумарна барвистість зображення перевищує 300%, неминуче забруднення, стирання, вищипування фарби з верхнього шару і злипання продукції.

Розмір
Допустима зміна вихідного розміру в більшу або меншу сторону до 4 мм.

Рostpress
При порызці, вирубці, фальцюванні - допустима похибка в точності до 3 мм. 
При УФ і гібридному лаку можливе розтріскування лаку в місцях згину.

Брак продукції
Все вирішується! Зв'яжіться з адміністратором.
Заявка розглядається не пізніше, ніж через 3 дні після отримання продукції.

Умовою передруку бракованої продукції є відправка браку до нас на виробництво.
Доставку бракованої продукції оплачуємо ми.

Допустима затримка на будь-якому етапі виробництва 1-3 робочих дні.

Темний макет лицьового боку, світлий макет зворотнього

Що може бути?
Забруднення - перехід фарби з задрукованого боку аркуша на зворотний бік наступного відбитка.

Як цього уникнути?
Бажано робити лицьову сторону та зворотню в одній тональності; якщо все ж потрібен контраст - радимо заламінувати темну сторону.


Тонкі рамки по периметру виробу

Що може бути?
Похибка порізки становить до 3х мм в залежності від виду продукції, і потрапити точно в лінію різу практично неможливо. Тому рамка вийде кривою.

Як цього уникнути?
Робити рамки не тонше 5ти мм, в цьому випадку асиметрія буде не так сильно кидатися в очі. Але краще уникати використання рамок по контуру макета.


Значні елементи близько до лінії різу

Що може бути?
Через похибки порізки (приблизно 3 мм) тексти, логотипи та інші елементи, розташовані близько до лінії різу, можуть зарізатися.

Як цього уникнути?
Правильно розташовувати важливі елементи макета не ближче 3х мм до лінії різу.


Однакові колонки в буклеті, з фальцовкою в намотування

Що може бути?
Лінії фальца не співпадуть з візуальною розміткою.

Як цього уникнути?
Папір має свою товщину, тому сторона, яка загортається всередину, повинна бути на пару міліметрів коротше. При підготовці макета використовуйте шаблон «Буклет A4 з двома фальцами»


Заливці об'єкта присвоєно атрибут "Overprint / накладення"

Що може бути?
Через елемент будуть просвічуватися всі об'єкти, розташовані під ним. Для білого об'єкта з overprint'ом це означає, що його взагалі не буде видно.

Як цього уникнути?
У більшості випадків використання overprint'а можна уникнути, просто перефарбувавши об'єкт в потрібний колір.


Чорні заливки однією фарбою

Що може бути?
Чорні плашки в одну фарбу виходять ненасиченими, практично сірими. Якщо під вашим чорним об'єктом лежать строкаті картинки або різнокольорові елементи, чорний об'єкт буде мати неоднорідну заливку.

Як цього уникнути?
Великі чорні заливки правильно робити композитним чорним (C50 M40 Y40 K100).


Сірі заливки виконані Cyan, Magenta, Yellow

Що може бути?
Заливка буде сірою з відтінком. Відтінок залежить від процентовок, які ви задали.

Як цього уникнути?
Сірі заливки правильно робити чорним каналом. CMY можна додавати в менших кількостях. Наприклад: C30 M30 Y30 K70.


Дрібні тексти виконані в кілька фарб

Що може бути?
Так як товщина штрихів в дрібних текстах приблизно дорівнює величині несуміщення, то візуально навколо текстів будуть помітні кольорові ореоли.

Як цього уникнути?
У дрібних текстах потрібно використовувати не більше 2-х фарб. Чорні тексти розміром до 16pt треба робити чистим чорним (C0 M0 Y0 K100).


Дрібні тексти зроблені растром

Що може бути?
Всі растрові зображення відправляються на кольороподіл з дозволом 300dpi. Дрібні тексти можуть бути погано читабельними, або можуть бути помітні пікселі.

Як цього уникнути?
Надавайте тексти в векторі. Векторні зображення колір відокремляться з дозволом 1200dpi.


Дрібні білі тексти на темному тлі

Що може бути?
Унаслідок несуміщення фарб, білі тексти можуть погано читатися на тлі, що складається їх 3х або 4х фарб.

Як цього уникнути?
У таких випадках, необхідно робити треппинг для текстів і дрібних елементів.


Дозвіл зображення більше 300 DPI

Що може бути?
Всі дрібні елементи, які були чіткими у вас на екрані, після друку будуть розпливчастими.

Як цього уникнути?
Так як растрові зображення відправляються на кольороподіл з дозволом 300dpi, то готуючи макет з таким дозволом, ви вже на екрані будете бачити кінцевий результат.


Брошура з великою кількістю сторінок

Що може бути?
Папір має свою товщину, тому в брошурах, скріплених на скобу, після порізки поля на центральних сторінках будуть менше, ніж на крайніх.

Як цього уникнути?
Потрібно враховувати зміщення сторінок, або всюди робити поля товстіший, щоб візуально різниця в полях не була сильно помітною.


Брошура на щільному папері

Що може бути?
Брошура буде розкриватися.

Як цього уникнути?
На щільному папері краще робити тільки обкладинку. Для нутрощів брошури ідеально підходить папір не щільніше 150-170 г/м2.